To je ena od stvari, ki sem se jih naučil v zadnjem času; večina viralnih vsebin je ustvarjenih za potrebe dilanja prehranskih dodatkov.
Od #tradwife gospodičen, ki servirajo vitaminske pastile za nosečnice, do večno jeznih debaterjev, ki med verbalnimi obračuni s filofaks smrkljami oglašujejo proteine. Tiktok je Herta Kosmina na steroidih. Tudi te, mimogrede, lahko kupite pri onem mrkem Ircu, ki oponaša žabe.
Včasih me je to spoznanje navdajalo z neprijetnim pekočim občutkom v grlu. Bo KGB in ves ruski psy-op kmalu samo še ena kriptoprevara? Je genocid najnovejši način, da si tržimo shujševalne kure? Je to dediščina, ki jo bodo živeli naši ubogi, možgansko skurjeni otroci?
Ah, v bistvu jim privoščim. V redu bo. Če pa ne bo v redu, lahko s kakšnim krvavim državnim udarom izboljšamo prodajo kapsul za boljše delovanje možganov; zadostujeta tudi dve kapljici, če ste alergične sorte. Kaj pa webinar?
Jean Baudrillard bi si obliznil vseh 20 prstov. Takole bi rekel: »Včasih je bilo oglasno okno tistih nekaj minut na TV-ju, s katerimi so prekinili film. Zdaj pa je kvečjemu obratno. Gledamo uro in pol dolge oglase, ki se pretvarjajo, da so film. In prekinjajo jih filmi, ki se pretvarjajo, da so oglasi.«
Vas ob teh besedah navdaja brezup? Strah? Jeza? Ni problema, s tole kodo lahko odklenete 10 % popust za jetrne encime in si pomirite tesnobo v svojem drobovju. Splet je na tej točki samo še tisti trik, ki ga Jordan Belfort uporablja pri prodaji kemičnih svinčnikov.