Kritike

Kritični zapisi o vseh vrstah umetnosti. Knjige, filmi, gledališče, računalniške igre. Spoiler alert, če berete pred branjem/ogledom/igranjem.


ALI JE WERNER HERZOG LASTNOROČNO POKONČAL SENEGALSKO POEZIJO?

(Drisky Bare-ass-ovsky. Filmski komentar. Werner Herzog: Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans. 2009.)

CAVAZZA

(Ank-h. Literarna kritika. Vesna Milek: Cavazza. 2011.)

HER

(Drisky Bare-ass-ovsky, Naughtius Maximus. Filmska kritika. Dualna objava. Spike Jonze: Her. 2013.)

LAURENT BINET: HHhH

(Bacek Jon. Literarna kritika. Laurent Binet: HHhH. 2000.)

MYRTYL KYMBYT: MAJA VIDMAR IN GUILLAUME APOLLINAIRE

(Naughtius Maximus. Literarna kritika. Maja Vidmar: Minute prednosti. 2015.)

MYRTYL KYMBYT: TOMAŽ ŠALAMUN

(Naughtius Maximus. Literarna kritika. Tomaž Šalamun: Ta, ki dviga tačko, spi. 2015.)

MYRTYL KYMBYT: TONE ŠKRJANEC IN PREDLOG ZAKONIKA NEOPOEZIJE

(Naughtius Maximus. Literarna kritika. Tone Škrjanec: Sladke pogačice, 2015.)

OPUS NIČ

(Ank-h. Literarna kritika. Franci Zagoričnik: Opus nič. 1967.)

POPOLN ZLOČIN VOLKA Z WALL STREETA

(Drisky Bare-ass-ovsky. Filmska kritika. Martin Scorsese: The Wolf of Wall Street. 2013.)

SREČNO KEKEC

(Drisky Bare-ass-ovsky. Literarna kritika. Adam Heine: Kekec za železno zaveso. 2016.)

V MINIMALIZEM ODETA TRAGIKA

(Bacek Jon. Gledališka kritika. Seneca: Medeja, v režiji Mete Hočevar. SNG Drama, 2014.)

ZAGODLA MI JO JE … BRINA SVIT

(Ank-h. Literarna kritika. Brina Svit: Noč v Reykjaviku. 2013.)

Medmrežno literarno srečanje. Literarnorevijalna prihodnost.

Uporabljamo piškotke. Več INFO

Za ogled vsebin te spletne stani se strinjate z uporabo piškotkov. Kliknite RAZUMEM ali spremenite nastavitve piškotkov.

Zapri